torsdag 1 februari 2007

Vätternrundan

Ledig med August 2. Eftersom han älskar att åka buss, tog vi oss in till stan och köpte en ny innerslang till Racercykeln och informerade mig om hur man går till väga med att pumpa en racerventil. Samt införskaffade en ny pump. August som inte gillar att shoppa eller ens gå i affärer stressar mig kopiöst hela tiden med sitt gnällande och beklagande! Buss hem igen och vi dela på en matlåda för enkelhetens skull. Dock förberedde jag kvällsmaten bättre med att ta fram kall rökt lax ur frysen för att göra laxpasta . Mats hade tidigare i veckan föreslagit att vi skulle ta ett spinningpass vilket jag inte kunde göra pga. fullbokad veckoschema. Det ändrade sig till i dag så vi gick på ett pass. Jag körde mig nästan helt slut trots att det va ett bas-pass. Måste få upp flåset/styrkan bättre, trevligt och roligt. Imorgon ska jag och August 2, ta oss till stan för att försöka hitta födelsedagspresenter till Sambon Anna och mellangrabben Einar 7, som fyller år nästa vecka. Att fösöka shoppa presenter med August 2 kräver tålamod och ytterligare tålamod samt snabba beslut !!

Inga kommentarer: