söndag 4 februari 2007

Träning!

Hade bestämt mig för att ta mig tillbaka till sjukhuset för att cykla på motionscykeln. Dock tar den bekväma känslan överhand och jag kommer inte iväg. Skyller lite på att vara hemma med familjen. Nu ligger i och försig alla barnen. Motivationen verkar också ha gått till sängs redan !
Får försöka i morgon , att stanna efter jobbet då jag jobbar kväll. Och inga barn är vakna då som jag måste hinna hem till. Mellan grabben Einar 7, var på fotbollsträningen dit skjutsad av Sambon Anna. Ifredags var August 2, och jag iväg till Tuna park och shoppa födelsedagspresent till Sambon Anna som fyller tis 6/2-07. August är inte så kul att shoppa med. Men det gick rätt hyfsat i alla fall. Snabba vändningar. Mellan grabben Einar fyller 11/2-07. Gav Anna uppdraget att handla hans presenter i lördags, då hon var på en riktig shoppingtur, både stan & Tuna Park.

Inga kommentarer: