tisdag 30 januari 2007

Jobbar & Cyklar

Jobbar igen som vanligt! Familjen frisk & jag också trots allt spy-torkande. Jobbade från kl 7.30- ca 16.36. Stod på en och samma operation hela dagen! En kolectomi med beckenreservoar samt en loop-iliostomi (en re-operation)! Fick dock lunch mitt i alltihopa!
Cyklade ca 12 km till jobbet och valde en lite längre hem ca 20 km, då mellangrabben Einar 7, inte ville gå på Karateträningen! Min Sambo Anna passade på att gå på friskis & Svettis, ett pass som hon gillar ! Min nya RacerCykel står i köket då pedalerna inte passade till skorna så det måste åtgärdas. Rätta pedaler är beställda och hoppas komma i morgon. Är sugen på att skaffa mig en trainer, dvs en slags fästanordning som gör min cykel till en motionscykel hemma. men dem kostar ganska mycket!

Inga kommentarer: