onsdag 24 januari 2007

Hemma med August 2,

Idag är jag hemma med August 2, Minstingen. Hoppas jag får något gjort. Min sambo Anna har satt igång en tvätt som jag bör ta hand om. Men bara om jag "hann med"!
Cykelbelysningen fortfarande utan åtgärdande. Eftersom August 2, älskar att åka buss så borde vi komma iväg på en buss utflykt till cykelaffären för att köpa nya glödlampor till cykeln. Skulle också vilja titta på en ny cykel, racer inför Vätternrundan. Så att jag har någon chans att hänga på mina kamrater runt vättern! Men det brukar vara hopplöst att gå i affärer med August. Han gillar det absolut inte och visar det med råge!!!! Kvälls maten är redan på gång med Ärtor i blöt. Det blir Ärtsoppa till dem som vill ha det, och pannkakor till de andra(grabbarna).
Röja undan och bädda är väl också något som borde göras! Men det gäller att inte stressa alltför mycket. Tar det pö om pö. Måste ju tänka på hjärtat, är ju över 40!?

Inga kommentarer: