lördag 1 september 2007

1:a September, En ny höst & nya tag!

Nystart på motionsfronten också!
Det är 286 dagar kvar till Vätternrundan 2008. Hitintills har jag cyklat rätt hyfsade 140 mil från och med Juli. De två senaste veckorna har legat något i träda pga infektion eller deppression ? Nåväl en ny månad, En ny höst och nya tag. Dessutom har jag lovat bort mig ( vid ett nyktert tillstånd, SIC) att springa Lidingöloppet 2008. Dvs om 392 dagar!!
Har varit ute två gånger a 4,3 km Med resultatet att jag åtefunnit muskler som jag glömt bort att jag någonsin haft! Kunde inte gå på flera dagar efter varje runda. Börjar tvivla på att jag kommer att orka springa Lidingöloppet. Men men en ny start och nya tag ska få mig på rätt köl igen, är det tänkt. Vätternrundan är jag mindre orolig för då jag genomförde det bra, med 12 tim 22 min. 2007. Målet för 2008 är att sänka mig under 12 tim!!
Idag blir det inte mycket motionernde då jag ska jobba kl 12.45 - 21.30 med Beredskap både före & efter till kl 7.00. TRIST !!!
harry

Inga kommentarer: