torsdag 2 april 2009

Hur göra ?/ En svensk klassiker

Gjorde min första klassiker förra året med sista grenen Vasaloppet öppna spår 2009. Nu är det tanken att jag ska cykla Vätternrundan & springa Lidingöloppet 2009. Vill ju också köra Vasaloppet 2010. Men Lasse som gjorde klassikern med mig har för avsikt att göra den igen då hans dotter vill simma Vansbrosimmer & frun vill springa Lidingöloppet. & själv kommer han att cykla Vättern. Som upplagt för en Svensk Klassiker för andra gången.

Men själv vet jag inte hur jag ska göra.? Ska jag simma kräver det ju att jag lägger ner en hel del träning, för jag är sån att jag förbereder mig minutsiöst och ställer inte upp oförbredd.

Vill egentligen, men måste ta hänsyn till övriga familjen pga all träningstid som jag tar i anspråk.
harry

Inga kommentarer: